De Kwali Babyfoon met Camera App review

Beoordeling: (4.5/5)

Kwali Babyfoon Pro 2023: Houd je Baby Veilig en Comfortabel terwijl je rustig slaapt!

De KWALI babyfoon met camera en app is een indrukwekkende toevoeging aan het assortiment babyfoons op de markt. Met zijn 2,4 inch kleurenscherm geeft deze babyfoon een haarscherp beeld van je kleintje, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er gebeurt in de babykamer. Dankzij de nachtzichtmodus kan deze babyfoon ook 's nachts gebruikt worden zonder dat je kleintje er last van heeft. Het apparaat heeft ook bidirectionele audio, waardoor je je kleintje kunt horen en er tegen kunt praten vanuit een andere kamer of zelfs vanaf een andere locatie. De bewegingsdetectiefunctie waarschuwt je als er beweging wordt gedetecteerd in de babykamer, zodat je altijd op de hoogte bent van de activiteit van je kleintje. Al deze functies worden gecontroleerd via een gemakkelijk te gebruiken app, die beschikbaar is voor zowel iOS als Android. De KWALI babyfoon met camera en app is een must-have voor alle zorgzame ouders die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke en betrouwbare babyfoon om hun kleintje 24/7 in de gaten te houden.

Resolutie 1080p HD
Connectiviteit wifi en app
Bewegingsdetectie met notificaties op app
Nachtvisie infrarood
Bidirectionele audio tweeweg communicatie
Batterijduur afhankelijk van gebruik
Camera hoek 270 graden

De Kwali Babyfoon met Camera App in één oogopslag

kwali.® Babyfoon met Camera en App (Gratis) - Bidirectionele Audio - Bewegingsdetectie - Nachtvisie - 2.4 & 5 GHz Verbinding - Pro 2024 - Wit

De Kwali Babyfoon met Camera App is een geavanceerde babyfoon die ideaal is voor ouders die hun kinderen continue willen monitoren. Met deze babyfoon kun je altijd een oogje in het zeil houden wanneer je kleintje slaapt. De babyfoon beschikt over een camera die zowel 's nachts als overdag haarscherp beeld kan opnemen. De camera beschikt over IR LED's die automatisch inschakelen wanneer er in het duister wordt gefilmd. Hierdoor krijg je ook 's nachts haarscherp beeld. De camera is bovendien in staat om beelden vanuit verschillende hoeken te filmen en beschikt ook over een kantelfunctie waardoor je de camera in de gewenste hoek kunt stellen. De Kwali Babyfoon met Camera App is uitgerust met bidirectionele audio waardoor je in staat bent om te horen en te praten met je baby zonder dat je daadwerkelijk in dezelfde ruimte hoeft te zijn. Hierdoor kun je je kindje geruststellen zonder dat je de kamer binnen hoeft te gaan en hem of haar wakker maakt. De babyfoon beschikt ook over bewegingsdetectie wat zeer nuttig kan zijn voor ouders die willen weten wanneer hun baby ontwaakt. Zodra de baby beweegt of geluid maakt, ontvang je een melding op je smartphone, tablet of computer. Hierdoor hoef je niet constant het beeldscherm van de babyfoon in de gaten te houden wat weer tijd bespaart. Tot slot is de Kwali Babyfoon met Camera App erg gemakkelijk in te stellen. De babyfoon is binnen enkele minuten gebruiksklaar en de installatieprocedure is eenvoudig en helder beschreven in de handleiding. Kortom, de Kwali Babyfoon met Camera App is een ideale babyfoon voor ouders die hun kinderen op afstand willen monitoren. De babyfoon beschikt over allerlei handigheden waardoor je steeds op de hoogte wordt gehouden van de activiteiten van je kindje. De video- en audiofuncties, evenals de bewegingsdetectie maken deze babyfoon tot een absolute must-have voor elke moderne ouder.

Wat vinden we goed aan de Kwali Babyfoon met Camera App

1. De Kwali babyfoon heeft een haarscherpe camera met goede kwaliteit beeld, zelfs in het donker dankzij de nachtvisie functie.
2. De babyfoon heeft een unieke bewegingsdetectie functie, waardoor je direct een melding krijgt wanneer jouw baby zich beweegt.
3. De tweeweg audio functie maakt het mogelijk om zowel te luisteren als te praten naar jouw baby vanaf een afstand.
4. De app is erg gemakkelijk in gebruik en geeft de mogelijkheid om direct live mee te kijken en foto's of video's te maken van jouw baby.
5. Het design van de babyfoon is modern en strak, waardoor deze in elk interieur past.

1. De handleiding is niet duidelijk en bevat weinig informatie.
2. De app die bij de babyfoon hoort, is soms niet stabiel en crasht regelmatig.
3. Het bereik van de babyfoon kan soms beperkt zijn, waardoor je niet overal in huis goed bereik hebt.
4. De geluidskwaliteit van de babyfoon kan soms tegenvallen, met name bij hogere volumes.
5. Het was handig geweest als de babyfoon op afstand bedienbaar was, bijvoorbeeld om de camera te kunnen draaien.

• Camera met nachtvisie
  • Bidirectioneel audio
  • Bewegingsdetectie
  • Handige app
  • Groot scherm
  • Lange batterijduur
  • Alleen wifi-verbinding mogelijk

Ben je op zoek naar een betrouwbare babyfoon met camera? Dan is de Kwali babyfoon met camera app wellicht iets voor jou. Deze babyfoon beschikt over een aantal handige kwaliteiten die je als ouder kunt waarderen. Om je te helpen bij het maken van een weloverwogen keuze geven we je graag wat advies.

Een belangrijk voordeel van de Kwali babyfoon is dat je de camera bedient via een handige app op je smartphone. Dit is erg handig omdat je op deze manier altijd en overal kunt zien hoe het met je baby gaat. Een ander voordeel is de bewegingsdetectie. Dit zorgt ervoor dat je een melding krijgt wanneer er beweging wordt gedetecteerd in de kamer van je baby. Hierdoor kun je snel ingrijpen wanneer er iets aan de hand is.

Een derde voordeel van de Kwali babyfoon is de nachtvisie. Hierdoor kun je ook in het donker perfect zien wat er in de kamer van je baby gebeurt. Ideaal wanneer je baby bijvoorbeeld 's nachts last heeft van krampjes en je snel wil reageren.

Wanneer je de Kwali babyfoon met camera app aanschaft, kun je erop vertrouwen dat je een babyfoon hebt die helemaal bij deze tijd past en die bovendien erg gebruiksvriendelijk is. Je hoeft geen handleiding door te spitten om het apparaat te snappen, het is gemakkelijk in te stellen en werkt geweldig! Het is een investering waar je als ouders blij mee zult zijn!

In het kort is de KWALI Babyfoon met Camera een zeer uitgebreide babyfoon die veel handige functionaliteiten bevat die ouders kunnen gebruiken om ervoor te zorgen dat hun baby veilig en gezond blijft. Een van de beste eigenschappen van deze babyfoon is de mogelijkheid om via de app verbinding te maken met de camera en de babyfoon te bedienen. Dit biedt ouders de mogelijkheid om de situatie in de babykamer te bewaken, zelfs als ze niet in de buurt zijn. De beeldkwaliteit van de camera is goed en de toevoeging van nachtvisie zorgt ervoor dat ouders altijd in staat zijn om hun baby in het donker te zien. Bovendien kunnen ze de camera op afstand draaien en kantelen, zodat ze elk deel van de babykamer kunnen bekijken en zich geen zorgen hoeven te maken over dode hoeken. De bewegingsdetectie is ook een handige functie, omdat het ouders waarschuwt wanneer er beweging in de kamer is, wat hen gerust kan stellen dat hun baby veilig is. Een ander voordeel van de KWALI Babyfoon met Camera is de bidirectionele audio. Hiermee kunnen ouders op afstand met hun baby praten en ze geruststellen zonder de kamer binnen te gaan. Dit is vooral handig als ze de baby niet willen storen terwijl hij slaapt. Ten slotte is de KWALI Babyfoon met Camera een betrouwbare babyfoon die veilig is voor gebruik. Gebruikers geven aan dat de verbinding tussen de camera en de app meestal goed is en dat ze geen verbindingsproblemen hebben ondervonden. Ouders zeggen dat ze erop kunnen vertrouwen dat deze babyfoon hen waarschuwt als er iets mis is en dat ze hun baby altijd in de gaten kunnen houden. Over het algemeen is de KWALI Babyfoon met Camera een geweldige aankoop voor ouders die op zoek zijn naar een babyfoon die hen in staat stelt om op afstand de situatie in de babykamer te monitoren. Met de handige functies zoals de app-bediening, nachtvisie, bewegingsdetectie en bidirectionele audio, kunnen ouders erop vertrouwen dat hun baby altijd veilig en gezond is.