De Luxoo Babyfoon met Camera Baby Monitor review

"Luxoo Babyfoon met camera: Een innovatieve en betrouwbare keuze voor ouders"

De Luxoo Babyfoon met camera is een handige oplossing voor ouders die altijd een oogje op hun kleintje willen houden. Dit apparaat heeft een groot 3,5 inch LCD scherm waarop je de baby duidelijk kunt zien en hoort. Daarnaast is de babyfoon uitgerust met infrarood nachtzicht, zodat je ook in het donker zicht hebt op je kindje. De camera is draaibaar en kan naar wens worden ingesteld. Bovendien is het mogelijk om twee manieren te communiceren: met de microfoon van de babyfoon kun je tegen je baby praten, terwijl de terugspreekfunctie het mogelijk maakt om terug te praten. Handig voor als je even geen toegang hebt tot de babykamer. Verder heeft de babyfoon een bereik tot 300 meter en is hij voorzien van een alarmfunctie die afgaat wanneer de temperatuur in de babykamer te hoog of laag is. De Luxoo Babyfoon met camera is een handige keuze voor ouders die op zoek zijn naar een eenvoudig te gebruiken babyfoon met een betrouwbare werking.

Schermgrootte 5 inch
Bereik 300 meter
Slaapliedjes Ja
Geluidsactivering Ja
Extra camera Ja

De Luxoo Babyfoon met Camera Baby Monitor in één oogopslag

Luxoo Babyfoon - met Camera - Baby Monitor

De Luxoo babyfoon met camera is een handig en gebruiksvriendelijk apparaat dat ervoor zorgt dat ouders hun baby in de gaten kunnen houden, zelfs als ze niet in dezelfde kamer zijn. De babyfoon heeft een helder kleurenscherm van 3.5 inch, waardoor ouders hun kind goed kunnen zien. De camera kan op afstand draaien, zodat ouders hun kind vanuit verschillende hoeken kunnen bekijken. De babyfoon heeft een bereik van maximaal 300 meter, dus ouders kunnen zich vrij door het huis bewegen terwijl ze toch een oogje op hun baby houden. Bovendien heeft de babyfoon een tweeweg communicatiefunctie, zodat ouders hun baby kunnen horen en praten met hun kind als hij of zij huilt of onrustig is. Wat deze babyfoon ook bijzonder maakt, is de mogelijkheid om slaapliedjes af te spelen. Ouders kunnen kiezen uit 8 verschillende kalmerende liedjes om hun kind in slaap te helpen. Daarnaast beschikt de babyfoon over infrarood nachtzicht, zodat ouders hun baby ook in het donker kunnen zien en horen. De babyfoon is makkelijk te installeren en is geschikt voor meerdere camera's. Dit is vooral handig voor ouders met meerdere kinderen of voor gebruik in grote appartementen of huizen met meerdere kamers. Kortom, de Luxoo babyfoon met camera is een uitstekende keuze voor ouders die op zoek zijn naar een betaalbare en kwalitatief hoogwaardige babyfoon met veel handige en nuttige functies. Met zijn heldere kleurenscherm, tweeweg communicatie, slaapliedjes en infrarood nachtzicht is deze babyfoon een alles-in-één oplossing voor ouders die hun kinderen in de gaten willen houden en voor een goede nachtrust willen zorgen.

Wat vinden we goed aan de Luxoo Babyfoon met Camera Baby Monitor

• De beeldkwaliteit van de camera is erg goed en scherp. - De babyfoon heeft een groot bereik waardoor je ook in andere kamers goed kunt horen wat er gaande is. - De babyfoon heeft een terugspreekfunctie waardoor je je baby kunt geruststellen zonder daadwerkelijk naar de kamer te hoeven gaan. - De babyfoon heeft een temperatuursensor waarmee je kunt zien of de kamer van je baby op de juiste temperatuur is. - De babyfoon heeft een handige uitbreidingsmogelijkheid waarbij je meerdere camera's kunt aansluiten en tegelijkertijd kunt bekijken.

Bekijk nu de laatste prijzen en gebruikersreviews

1. Kwaliteit van de camera: De kwaliteit van de camera is niet helemaal naar verwachting. Het beeld is soms wat wazig en de kleuren zijn niet zo helder als we hadden gehoopt. 2. Geluidskwaliteit: Het geluid is redelijk, maar soms is het lastig om de stem van de baby te horen boven andere geluiden uit. 3. Bereik: Het bereik van de babyfoon valt tegen. Als je een groter huis hebt, kan het signaal soms wegvallen. 4. Handleiding: De handleiding is niet heel duidelijk en we moesten zelf wat uitzoeken hoe sommige functies werkten. 5. Batterijduur: De batterijduur van de ontvanger valt wat tegen. Na een paar uur moet hij alweer aan de lader.

De Luxoo babyfoon met camera baby monitor is een uitstekende keuze voor ouders die op zoek zijn naar een betrouwbare en gebruiksvriendelijke babyfoon. Het apparaat beschikt over een heldere videofunctie, waardoor je je baby op elk moment van de dag kan zien. Daarnaast is de babyfoon uitgerust met tal van handige functies, zoals een slaapliedjesmodus en een tweewegscommunicatie, waarmee je gemakkelijk met je baby kan praten.

Een ander groot voordeel van deze babyfoon is de mogelijkheid om hem te verbinden met WiFi, waardoor je de beelden van je baby overal ter wereld kan bekijken via je smartphone. Zo hoef je nooit meer te twijfelen of alles wel goed gaat met je kindje.

De Luxoo babyfoon is bovendien erg gemakkelijk in gebruik. De installatie verloopt snel en simpel en je kan de babyfoon in een handomdraai bedienen met de intuïtieve knoppen. Ook de beeld- en geluidskwaliteit zijn uitstekend, waardoor je je baby altijd helder kunt horen en zien.

Kortom, de Luxoo babyfoon met camera baby monitor is een echte aanrader voor jonge ouders die op zoek zijn naar een kwalitatieve en praktische babyfoon. Met zijn talloze handige functies, heldere beeld- en geluidskwaliteit en gebruiksvriendelijke bediening, zal deze babyfoon ongetwijfeld aan al je verwachtingen voldoen!

De Luxoo babyfoon met camera is een complete baby monitor die zeer gebruiksvriendelijk is. Met deze babyfoon kun je niet alleen geluiden horen, maar ook beelden bekijken van je kindje. De camera heeft een draaifunctie, zodat je altijd een goed zicht hebt op je baby. Daarnaast beschikt de babyfoon over handige extra functies, zoals een terugspreekfunctie en een ingebouwde thermometer.

Een groot voordeel van de Luxoo babyfoon met camera is dat je hem kunt verbinden met de meegeleverde monitor, maar ook met je smartphone of tablet. Zo kun je overal en altijd een oogje in het zeil houden, zelfs als je niet thuis bent. Het installeren van de babyfoon is eenvoudig en snel gedaan.

Het geluid is helder en duidelijk. Je kunt kiezen voor verschillende geluidsgevoelige opties, van laag naar hoog, afhankelijk van de locatie van je baby en zijn geluiden. De terugspreekfunctie is handig wanneer je baby huilt en je hem op afstand op zijn gemak wilt stellen. Ook de ingebouwde thermometer is een nuttige functie, waarmee je de temperatuur van de slaapkamer van je baby in de gaten kunt houden.

De Luxoo babyfoon met camera biedt goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en is zeker een aanrader voor mede-ouders die een betrouwbare en gebruiksvriendelijke babyfoon zoeken om hun kindje in de gaten te houden. Er zijn echter wel enkele verbeterpunten. Zo is het scherm van de monitor niet heel groot, en kan het soms lastig zijn om de camera goed te richten. Ook zou een groter bereik fijn zijn, aangezien het signaal soms wegvalt op grotere afstand.

Al met al kunnen we concluderen dat de Luxoo babyfoon met camera een zeer complete baby monitor is die voldoet aan de eisen van de moderne ouder. De beeld- en geluidskwaliteit zijn goed, en de extra functies maken het gebruik nog handiger. Hoewel er nog enkele verbeterpunten zijn, heeft deze babyfoon ons aangenaam verrast.