De Orretti X3 Babyfoon met Camera review

Orretti X3 babyfoon: Slimme beveiliging voor jouw kleintje

De Orretti X3 babyfoon met camera biedt meer dan alleen een beeld van je kindje. Deze babyfoon heeft verschillende features die het nog makkelijker maken om jouw baby op afstand te monitoren. Zo heeft de camera niet alleen een geluids- en bewegingsdetectie, maar is hij ook voorzien van wifi en beveiliging. De wifi-functie zorgt ervoor dat je altijd en overal live beelden kan bekijken op je telefoon of tablet. De beveiliging van de camera zorgt ervoor dat niemand ongewenst toegang kan krijgen tot de beelden. Daarnaast is het geluid van de babyfoon erg helder en kan je zelfs muziek afspelen via de camera om je kindje rustig te laten worden. Een groot voordeel van de Orretti X3 babyfoon is dat je bijna alles kunt instellen naar eigen wensen. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen uit verschillende gevoeligheidsniveaus voor geluid en beweging. Ook kan je de helderheid en het volume van het geluid aanpassen, evenals de muziek die afgespeeld wordt. Het instellen van de camera kan even wennen zijn, maar na wat oefening heb je dat zo onder de knie. De Orretti X3 babyfoon met camera is een complete babyfoon met veel handige features. Ideaal voor ouders die altijd en overal willen weten hoe het met hun kindje gaat.

Connectiviteit Wifi
Camera resolutie HD
Aantal camera's 1
Infrarood nachtzicht Ja
Bereik 100 meter
Temperatuursensor Ja

De Orretti X3 Babyfoon met Camera in één oogopslag

Orretti® X3 Babyfoon met Camera - Camera Beveiliging – Wifi Camera – Geluid en Bewegingsdetectie

De Orretti X3 babyfoon met camera is een multifunctionele babyfoon die heel wat handige functionaliteiten en extra's biedt. Zo beschikt de babyfoon over een ingebouwde camera die de mogelijkheid heeft om beelden door te sturen via wifi naar je smartphone of tablet. Hierdoor kan je je baby in de gaten houden, ongeacht waar je je bevindt. Dankzij de bewegings- en geluidsdetectie word je ook gealarmeerd als er iets ongebruikelijk gebeurt in de babykamer.

De babyfoon is niet alleen handig om te bepalen of je baby rustig slaapt, maar kan ook dienen als beveiligingscamera. Je kan de camera namelijk inzetten om je woning of andere ruimtes te bewaken. Dit alles is gemakkelijk in te stellen via de bijbehorende Orretti-app waarmee je snel en eenvoudig toegang hebt tot de functies van deze babyfoon.

De Orretti X3 babyfoon met camera heeft verder ook nog een aantal andere handige eigenschappen. Zo kan je de camera op afstand bewegen, zodat je ook naar andere delen van de kamer kunt kijken. Bovendien heeft de babyfoon nachtzicht, wat handig is voor als je kindje 's nachts wakker wordt. De babyfoon heeft verder ook nog een terugspreekfunctie, zodat je vanop afstand met je baby kan communiceren.

De babyfoon heeft een mooi en strak design en zal dus niet misstaan in de babykamer. Bovendien heeft de Orretti X3 babyfoon met camera een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en is het toestel veelzijdig inzetbaar. Dat maakt het een aantrekkelijke optie voor ouders die op zoek zijn naar een babyfoon waarva ze op afstand toezicht kunt op hun kindje kunnen houden.

Wat vinden we goed aan de Orretti X3 Babyfoon met Camera

- De Orretti X3 babyfoon heeft een ingebouwde camera waarmee je je baby altijd in de gaten kunt houden, zelfs in het donker dankzij de infrarood nachtmodus.
- Naast geluidsdetectie heeft deze babyfoon ook bewegingsdetectie, waardoor je direct op de hoogte wordt gesteld als je baby begint te bewegen.
- De camera is op afstand te bedienen en heeft een 360 graden draaihoek, zodat je alles goed kunt zien.
- Dankzij de wifi verbinding kun je de babyfoon via een app op je smartphone bedienen en beelden live bekijken.
- Het geluid van de baby is duidelijk hoorbaar en helder dankzij de ingebouwde microfoon en speaker.
- De babyfoon heeft een groot scherm waarop je de beelden goed kunt bekijken, en is daarnaast ook nog eens eenvoudig in gebruik.
- Het is mogelijk om meerdere camera's aan te sluiten op deze babyfoon, zodat je meerdere ruimtes in de gaten kunt houden.

De handleiding is niet duidelijk en mist belangrijke informatie. Zo wordt niet uitgelegd hoe je de babyfoon kunt koppelen aan wifi.
De camerakwaliteit laat te wensen over en er is geen optie om in te zoomen.
De bewegingsdetector werkt niet altijd even goed en registreert soms geen beweging terwijl er wel degelijk beweging is.
Er is geen optie om op afstand muziek af te spelen om de baby te kalmeren.
De babyfoon heeft soms connectiviteitsproblemen en verliest de verbinding met wifi of de app.

Bent u op zoek naar een babyfoon die niet alleen geluid, maar ook beeld kan overbrengen? Dan is de Orretti X3 Babyfoon met Camera mogelijk iets voor u. Deze babyfoon heeft een ingebouwde camera die zowel overdag als 's nachts scherpe beelden kan vastleggen.

De Orretti X3 Babyfoon met Camera heeft ook een aantal handige functies die de veiligheid van uw kind kunnen vergroten. Zo is er bijvoorbeeld een bewegingsdetectie functie die u waarschuwt als uw kindje beweegt of wakker wordt. Daarnaast heeft deze babyfoon ook een alarmfunctie die afgaat wanneer de temperatuur te hoog of te laag wordt.

Deze babyfoon is ook eenvoudig te installeren en te gebruiken. U kunt de bijbehorende app downloaden en installeren op uw smartphone of tablet, waardoor u de beelden van uw baby in real-time kunt bekijken. U kunt ook op afstand instellingen wijzigen, zoals de helderheid van de camera, het volume van de luidspreker en het inschakelen van de bewegingsdetectie functie.

Al met al is de Orretti X3 Babyfoon met Camera een goede optie voor ouders die hun kindje graag in de gaten willen houden. Door de combinatie van geluid en beeld, in combinatie met handige functies zoals bewegingsdetectie en alarmfuncties, is deze babyfoon een waardevolle investering.

De Orretti X3 babyfoon met camera is een uitstekend hulpmiddel voor jonge ouders die graag hun baby in de gaten willen houden terwijl hij/zij slaapt. Met de toevoeging van videofuncties, geluidsdetectie en bewegingsmelders is dit product een praktische oplossing om ervoor te zorgen dat zowel ouders als baby zich veilig voelen. Een van de belangrijkste eigenschappen van deze babyfoon is de camerafunctie. De camera kan vrij draaien en uitzoomen zodat u een goed zicht hebt op uw baby. De beeldkwaliteit is van hoge kwaliteit en de infrarood nachtzichtmodus zorgt ervoor dat u uw kind ook in het donker kunt zien. De camera kan op afstand worden bediend via uw smartphone of tablet, zodat u de positie van de camera kunt aanpassen zonder de slaapkamer binnen te hoeven gaan. Deze functie is zeer handig voor ouders die hun baby willen controleren zonder de slaap te verstoren. Een andere belangrijke functie van de Orretti X3 babyfoon is de geluidsdetectie. Zodra de baby geluid maakt, kunt u dit zien en horen op het display. Er zijn drie niveaus van gevoeligheid die u kunt instellen, zodat u de baby zelfs kunt horen als hij/zij zachtjes huilt. Bovendien kunt u via de tweewegs communicatiefunctie met uw baby praten om hem/haar gerust te stellen. De babyfoon beschikt ook over een bewegingsmelder waarmee u kunt instellen dat u een waarschuwing krijgt als de baby beweegt. Dit is handig voor ouders die zich zorgen maken dat hun baby zich ongemakkelijk voelt of zich misschien zelfs omdraait in zijn/haar slaap. Een ander groot voordeel van de Orretti X3 babyfoon is dat hij kan worden aangesloten op wifi via de speciale app. Dit betekent dat u de baby kunt controleren en de camera op afstand kunt bedienen, zelfs als u niet thuis bent. Dit biedt een grote mate van flexibiliteit en gemoedsrust voor ouders die regelmatig van huis zijn. Kortom, de Orretti X3 babyfoon met camera is een indrukwekkend hulpmiddel voor alle ouders die de slaap van hun baby willen bewaken. Met zijn talloze functies, waaronder de camera, geluidsdetectie, bewegingsmelder en wifi-aansluiting, biedt dit product de perfecte oplossing om uw kind veilig en comfortabel te houden.