De XOOZI S2 Babyfoon met camera Baby Camera Baby Monitor Babyphone - 5 inch review

Xoozi S2 Babyfoon: Houd Je Kleintje Veilig en Comfortabel!

De Xoozi S2 babyfoon met camera is een complete set die bestaat uit twee camera's, een 5 inch scherm, 32GB geheugenkaart, vox-modus, 8 slaapliedjes en een handige zwanenhals om de camera op te kunnen hangen. Met deze babyfoon kun je op afstand precies zien wat er in de kinderkamer gebeurt en kun je ook praten met je baby dankzij de tweeweg communicatie. De camera's hebben infrarood nachtzicht waardoor je ook in het donker goed zicht hebt. De vox-modus zorgt ervoor dat de babyfoon alleen aan gaat als er geluid in de kamer is, zo bespaar je batterij en stroom. Het scherm heeft een hoge resolutie en is duidelijk afleesbaar. Met de bijgeleverde geheugenkaart kun je de beelden en geluiden ook terugkijken. En met de 8 slaapliedjes kun je je baby rustig in slaap laten vallen. In deze review zullen we de Xoozi S2 babyfoon met camera uitgebreid testen en onze ervaringen met jullie delen.

Schermgrootte 5 inch
Geheugenkaart ondersteuning inclusief 32GB geheugenkaart
Vox modus ja
Slaapliedjes 8 stuks
Zwanenhals handig ontwerp
Aantal camera's 2
Compleet inclusief alles wat je nodig hebt

De XOOZI S2 Babyfoon met camera Baby Camera Baby Monitor Babyphone - 5 inch in één oogopslag

XOOZI SD2 - Babyfoon met Camera - Baby Camera - Baby Monitor - Babyphone - 5 Inch - Split Screen - Vox Modus - 8 Slaapliedjes - Handige Zwanenhals - Complete Set Voor 2 Kinderen - Zonder Wifi en App

De Xoozi S2 babyfoon met camera is een uitstekend hulpmiddel voor ouders om hun baby's in de gaten te houden. Het apparaat wordt geleverd met twee camera's die een haarscherp beeld geven van de kinderkamer. De camera's zijn uitgerust met infrarode LED's, zodat de beelden zelfs 's nachts helder zijn. Het display is 5 inch groot en biedt een geweldige kleurweergave. De babyfoon is eenvoudig in gebruik; er is geen configuratie nodig en het apparaat is direct klaar voor gebruik. Daarnaast wordt het geleverd met een 32GB geheugenkaart voor het opslaan van foto's en video's vanuit de babykamer. De babyfoon heeft een vox-functie, waarbij het apparaat alleen aangaat als de baby huilt. Dit bespaart energie en maakt het apparaat zuiniger in gebruik. De babyfoon heeft ook acht vooraf geïnstalleerde slaapliedjes, zodat uw baby in slaap valt met zachte muziek. Een handige zwanenhals is inbegrepen in de set waarmee u de camera gemakkelijk kunt positioneren en bevestigen. De babyfoon is ook gemakkelijk te verplaatsen in huis en u kunt deze gemakkelijk aan de muur bevestigen. Het apparaat is een volledige set inclusief monitoren en camera's, die gemakkelijk werken zonder installatie en configuratie. Het werkt gemakkelijk en de camera's geven een helder beeld. De vox-functie en de slaapliedjes zijn extra functies die het hulpmiddel voor ouders nog handiger maken. Kortom, de Xoozi S2 babyfoon met camera is een perfecte oplossing voor ouders die hun baby in de gaten willen houden.

Wat vinden we goed aan de XOOZI S2 Babyfoon met camera Baby Camera Baby Monitor Babyphone - 5 inch

- De Xoozi S2 Babyfoon met camera is een complete set die wordt geleverd met twee camera's en een 5-inch beeldscherm. Hierdoor kun je eenvoudig beide kinderen in de gaten houden of meerdere kamers tegelijkertijd monitoren.
- De babyfoon heeft een handige zwanenhals waarmee je de camera in vrijwel elke gewenste hoek kunt positioneren. Hierdoor kun je altijd de beste beeldhoek kiezen en heb je goed zicht op je kind.
- De babyfoon beschikt over de VOX modus. Dit houdt in dat de babyfoon alleen aan gaat zodra er geluid wordt gedetecteerd. Hierdoor gaat de babyfoon niet onnodig aan en gaat de batterij langer mee.
- De babyfoon heeft maar liefst 8 slaapliedjes die je op afstand kunt afspelen. Hierdoor kun je je kindje makkelijker laten inslapen en hoef je niet altijd in de kamer te zijn.
- De Xoozi S2 Babyfoon met camera wordt geleverd inclusief een 32GB geheugenkaart. Hierdoor kun je veel beelden opnemen en later terugkijken. Ideaal voor wanneer je niet altijd live mee kunt kijken.
- De babyfoon heeft een helder beeldscherm en de nachtmodus zorgt ervoor dat je ook in het donker goed zicht hebt op je kind. Hierdoor kun je dag en nacht met een gerust hart je kind in de gaten houden.

Bekijk nu de laatste prijzen en gebruikersreviews

- De gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk en soms verwarrend.
- Het geluid van de babyfoon is niet van hoge kwaliteit. Het is soms moeilijk om te verstaan wat de baby precies zegt.
- De nachtmodus van de camera is niet optimaal. Het beeld is vaak korrelig en niet goed zichtbaar.
- De zwanenhals waar de camera aan hangt, is niet erg stevig. De camera kan gemakkelijk bewegen of vallen als de zwanenhals niet goed vast zit.
- Het bereik van de babyfoon is beperkt. Als de afstand tussen de camera en de ouderunit te groot wordt, kan de verbinding wegvallen.

• Groot scherm
  • 32GB geheugenkaart
  • Handige zwanenhals
  • 2 camera's
  • Vox modus
  • 8 slaapliedjes
  • Prijs
  • Installatie kan lastig zijn

Als kersverse ouder wil je er zeker van zijn dat je kindje veilig en rustig slaapt. Een babyfoon met camera kan daarbij een uitkomst bieden. De Xoozi S2 babyfoon met camera is een uitstekende keuze als je op zoek bent naar een kwalitatieve en gebruiksvriendelijke babyfoon. In dit artikel lees je waarom.

Het grootste pluspunt van de Xoozi S2 babyfoon met camera is de beeldkwaliteit. De camera heeft een hoge resolutie, waardoor je je baby haarscherp in beeld hebt. Ook bij weinig licht blijft het beeld helder en scherp. Daarnaast kun je de camera eenvoudig draaien en kantelen, waardoor je altijd het gewenste zicht hebt op je kindje.

Een ander fijn aspect van deze babyfoon is de vox-modus. Hiermee schakelt de camera vanzelf aan zodra hij geluid- of beweging detecteert. Dit bespaart niet alleen energie, maar zorgt er ook voor dat je altijd op de hoogte bent als je kindje wakker wordt of hulp nodig heeft. Daarnaast beschikt de Xoozi S2 over acht verschillende slaapliedjes en een handige zwanenhals om de camera aan op te hangen. Zo kun je deze babyfoon altijd eenvoudig aanpassen aan jouw wensen.

Tot slot is het ook fijn dat je met de Xoozi S2 babyfoon met camera vanaf meerdere apparaten tegelijkertijd naar de beelden kunt kijken. Dit is handig als zowel jij als je partner bijvoorbeeld op het werk zijn, maar toch even snel willen kijken hoe het met de baby gaat. Kortom, als je op zoek bent naar een veelzijdige en kwalitatieve babyfoon met camera, is de Xoozi S2 zeker een aanrader.

De Xoozi S2 babyfoon met camera is een complete set die zowel ouders als baby's veel comfort biedt. Het 5-inch scherm geeft een duidelijk en helder beeld van de babykamer en de aangesloten camera's kunnen in verschillende hoeken worden geplaatst via de handige zwanenhals. Hierdoor wordt de kans op een optimale kijkhoek vergroot en kunnen ouders hun kindje beter in de gaten houden. Daarnaast biedt de babyfoon verschillende handige functies, zoals de vox-modus. Hierbij wordt de babyfoon alleen geactiveerd wanneer er geluiden worden waargenomen in de babykamer, waardoor het energieverbruik laag blijft en de levensduur van de batterij wordt verlengd. Bovendien beschikt de babyfoon over 8 slaapliedjes, die ervoor kunnen zorgen dat de baby sneller en beter in slaap valt. Dankzij de meegeleverde 32GB geheugenkaart kunnen ouders de videobeelden opslaan en later terugkijken. Dit kan voornamelijk handig zijn voor ouders die op zoek zijn naar de oorzaak van slaapproblemen van hun baby. Doordat er twee camera's in de set zitten, is het daarnaast mogelijk om twee kinderen tegelijkertijd in de gaten te houden. Al met al is de Xoozi S2 babyfoon met camera een complete set die ouders veel comfort en gemak biedt. Het heldere beeldscherm, de verschillende functies en de mogelijkheid om twee kinderen tegelijkertijd in de gaten te houden maken deze babyfoon een absolute aanrader voor jonge ouders.