De Yoton YB01 Babyfoon met Camera review

"Geniet van gemoedsrust met de Yoton YB01 babyfoon"

De Yoton YB01 babyfoon met camera is een handig hulpmiddel voor ouders die graag de veiligheid en het welzijn van hun baby willen waarborgen. Deze babyfoon maakt het mogelijk om op afstand te zien en te horen wat er gebeurt in de kamer van uw kindje. Het 2.4 inch LCD-scherm biedt een duidelijk beeld met een resolutie van 320 x 240 pixels. Dankzij de nachtmodus kunt u zelfs in het donker alles goed in de gaten houden. De temperatuursensor geeft u informatie over de omgevingstemperatuur van de babykamer, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw baby comfortabel kan slapen. De babyfoon beschikt ook over een tweewegscommunicatiefunctie waarmee u met uw baby kunt praten en hem of haar via de monitor kunt geruststellen. Bovendien heeft de Yoton YB01 een bereik van 300 meter in de open lucht, zodat u altijd een verbinding kunt behouden, zelfs als u in de tuin bent of op een andere verdieping van uw huis. Kortom, de Yoton YB01 babyfoon met camera is een handig en betrouwbaar apparaat voor ouders om de veiligheid en het welzijn van hun baby te waarborgen. Met de handige functies zoals tweewegscommunicatie, temperatuursensor en nachtmodus zult u zeker rustiger slapen in de wetenschap dat uw baby veilig en beschermd is.

Schermgrootte 2.4 inch
Cameraresolutie 480p
Nachtkijker ja
Temperatuurbewaking ja
Bereik 300 meter
Batterijduur tot 8 uur
Terugspreekfunctie ja

De Yoton YB01 Babyfoon met Camera in één oogopslag

Yoton YB01 Babyfoon met Camera - 2,4 inch LCD-Scherm - Temperatuurbewaking - Wit

De Yoton YB01 Babyfoon met Camera is een uitstekende keuze voor ouders die op zoek zijn naar een betrouwbare babyfoon met camera. Het apparaat beschikt over tal van functies die ervoor zorgen dat je altijd op de hoogte bent van wat er in de babykamer gebeurt. De babyfoon heeft een 2.4 inch LCD-scherm, waarop je de beelden in goede kwaliteit kunt bekijken. Ook beschikt deze babyfoon over een temperatuurbewaking, waardoor je altijd weet of de kamer van je baby op de juiste temperatuur is. Het grote voordeel van deze babyfoon is dat je dankzij de camera ook kunt zien wat je baby doet. Zo kun je bijvoorbeeld in de gaten houden of je baby slaapt of wakker is. Daarnaast beschikt de babyfoon ook over infrarood nachtzicht, waardoor je ook 's nachts altijd goed kunt zien wat er in de kamer gebeurt. De camera heeft een hoek van 67 graden, waardoor je een groot deel van de kamer in beeld hebt. De bediening van de Yoton YB01 Babyfoon met Camera is eenvoudig. De babyfoon is eenvoudig te installeren en beschikt over tal van handige functies, zoals een zoomfunctie en een automatische nachtmodus. Het apparaat heeft een bereik van 50 meter, waardoor je ook in andere ruimtes altijd op de hoogte bent van wat er in de babykamer gebeurt. Bovendien beschikt deze babyfoon over een alarmfunctie, waardoor je altijd direct gewaarschuwd wordt als er iets aan de hand is. Al met al is de Yoton YB01 Babyfoon met Camera een uitstekende keuze voor ouders die op zoek zijn naar een betrouwbare babyfoon met camera. Dankzij de vele functies en het goede bereik kun je altijd op de hoogte blijven van wat er in de babykamer gebeurt. Bovendien is het apparaat eenvoudig te installeren en te bedienen, waardoor je het zonder problemen kunt gebruiken.

Wat vinden we goed aan de Yoton YB01 Babyfoon met Camera

- De babyfoon heeft een ingebouwde camera waarmee je je baby goed in de gaten kan houden.
- Het 2,4 inch LCD-scherm is groot genoeg om duidelijk beeld te krijgen van de baby.
- De babyfoon heeft temperatuurbewaking zodat je altijd op de hoogte bent van de temperatuur in de babykamer.
- De babyfoon heeft een bereik van 300 meter in open veld waardoor je ook buiten het huis altijd bereik hebt.
- De camera heeft infrarood nachtzicht tot een afstand van 5 meter waardoor je ook 's nachts goed zicht hebt op je baby.

- De beeldkwaliteit van de camera valt tegen, zelfs bij goede lichtomstandigheden.
- Het geluid is soms erg zacht en kan niet worden versterkt.
- De batterijduur is korter dan verwacht, waardoor de babyfoon regelmatig moet worden opgeladen.
- De afstand tussen de camera en de ouderunit waarop het beeld wordt weergegeven, kan beter. Bij grote afstanden werkt de babyfoon minder goed.

• Camera geeft duidelijk beeld
  • Temperatuurweergave handig
  • Eenvoudig in gebruik
  • Bereik valt soms weg
  • Geen slaapliedjes
  • Kan niet op afstand draaien

Voor ouders die op zoek zijn naar een kwalitatieve babyfoon met camera, is de Yoton YB01 een uitstekende keuze. Deze babyfoon heeft vele handige functies waardoor het monitoren van je baby zeer eenvoudig wordt gemaakt.

Met het 2,4-inch LCD-scherm kun je je baby continu in de gaten houden. Daarnaast is de camera voorzien van infraroodtechnologie zodat je ook in het donker een helder beeld hebt. De temperatuurbewaking geeft je een melding wanneer de temperatuur in de kamer van je baby verandert. Dit stelt je in staat om de omgevingstemperatuur te beheersen en je baby comfortabel te houden.

De Yoton YB01-babyfoon is betrouwbaar en biedt een groot bereik van maximaal 300 meter. Hierdoor kun je bezoekjes aan de buren, even snel een boodschap doen of werken in de tuin terwijl je toch je baby in de gaten houdt. Bovendien beschikt deze babyfoon over een tweerichtingscommunicatie die het mogelijk maakt voor ouders om met hun baby te praten vanaf een afstand.

De Yoton YB01-babyfoon is eenvoudig te gebruiken en te installeren. Het geheel wordt geleverd met een oplaadbare lithiumbatterij voor extra gebruiksgemak. Kortom, de Yoton YB01-babyfoon is een fantastische keuze voor ouders die op zoek zijn naar een babyfoon met camera die betrouwbaar, eenvoudig te gebruiken en van hoge kwaliteit is.

Na het uitgebreid testen van de Yoton YB01 babyfoon met camera zijn we tot de conclusie gekomen dat het een goede keuze is voor ouders die op zoek zijn naar een betrouwbare babyfoon met beeld.

De babyfoon beschikt over een helder 2,4 inch LCD-scherm waarmee je je kindje in de gaten kunt houden. Dankzij de infrarood nachtzichtfunctie kun je ook 's nachts je baby goed in de gaten houden. De beeldkwaliteit is gewoonweg uitstekend en de camera kan eenvoudig geplaatst worden op een kast of aan de muur.

Een bijkomend voordeel van deze babyfoon is de temperatuurbewaking. Je kunt hiermee de temperatuur in de babykamer nauwkeurig in de gaten houden en indien nodig aanpassingen maken. Hierdoor kan je baby altijd in een aangename omgeving slapen.

Een minpuntje van deze babyfoon is de beperkte reikwijdte. Dit kan problemen opleveren als je grotere kamers hebt of als je graag buiten in de tuin wilt zitten terwijl je baby slaapt. De reikwijdte van de babyfoon is ongeveer 300 meter in een open omgeving, maar dit kan verminderen als er muren of obstakels tussen zitten.

Al met al is de Yoton YB01 babyfoon met camera een goede keuze voor ouders die op zoek zijn naar een betrouwbare babyfoon met beeld en temperatuurbewaking. De beeldkwaliteit is uitstekend en de temperatuurbewaking is een handige extra. Het enige nadeel is de beperkte reikwijdte, maar als je in een kleiner huis woont of niet al te ver van je baby verwijderd bent, dan is dit niet echt een probleem. Wij raden deze babyfoon dan ook zeker aan!